\\

Müşteri Şikayetlerini Ele Alma Politikası

//

ALTINTAT YEMEK TEM. İNŞ. NAK. SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. Yemek Hizmetlerimiz kapsamında, müşterilerinin şikayetlerini ele alınması prosesi yürütülürken açık, hızlı, güvenli, adil, duyarlı erişilebilir, ücretsiz ve şeffaf olmayı taahhüt ettiği; müşteri isteklerini zamanında ve eksiksiz karşılayan ve bu amaçla ISO 10002:2018 Yönetim Sistemi gerekliliklerini yerine getiren bir kuruluş olarak;

İnsana saygılı, kurumsal ve sosyal sorumluluk bilinci içerisinde, eşitlik ilkesine bağlı, açık, şeffaf ve güven veren, bilimsel ve yaratıcı düşünen bir kurum olarak; sürekli izleyerek, iyileştirme yaparak devamlı gelişen ve yenilemeyi sağlayan bir yönetim ve müşteri memnuniyeti sistemi örneği vermeyi,

İnsan odaklı ve müşteri haklarına riayet eden uluslararası normlara uygun fiziki mekânlarda çağdaş hizmet sunmayı,

Müşteri mahremiyetini en üst seviyede koruyarak, Sürecin her aşamasında müşteriyi bilinçlendirmeyi,

Müşteri Şikâyetlerini etkin ve verimli şekilde ele alarak Müşteri memnuniyeti artırmaya dayalı olarak gerekli kaynakları sağlamayı, Personel eğitimine gereken önemi vererek ve bu eğitimlerin sürekliliğini sağlayarak üstün nitelikli bireyleri içinde barındıran bir kurum yapısı oluşturmayı,

Yurt içi ve uluslararası kalite programlarını takip ederek, Tüketici hakları ile ilgili yasal ve mevzuata dayalı şartları takip etmeyi,

Sürekli iyileştirmeyi amaç edindiğimizi
 

Taahhüt ederiz.

Çalışma sürecimiz

Tanımlama

Strateji

Uygulama

Entegrasyon