Kalite Politikamız

ALTINTAT olarak amacımız hijyenik ortamlarda yasalara ve standartlara uygun lezzetli yemekler üretip, müşteri istek ve beklentileri doğrultusunda hizmet sunmak, çevreye duyarlı, kalitemizi sürekli geliştirerek, müşteri memnuniyetini, şirketimizin pazar payını ve rekabet gücünü artırmaktır.

ALTINTAT yönetimi olarak bu sistemi destekliyoruz.

“ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ” “ISO 22000:2018 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ’’ ve “ISO 14001:2015”in tüm gerekleri yerine getirilir.

Müşteri memnuniyeti en üst seviyede tutulur.

Sürekli iyileştirme ve gelişim kuruluşumuzun tüm departmanlarında ön planda tutulur.

İlgili tüm yasa ve yönetmeliklerle belirlenen standartlar uygulamaya alınır.

Doğal kaynak kullanımını azaltmak ve mümkün olduğunca tekrar kullanılabilir ve geri dönüştürülebilir materyallerin tüketimine yönelinir.

Üretimden ve diğer faaliyetlerimizden kaynaklanan atıklar, uygulanabildiği her durumda ve her sahada en aza indirilir.

Kuruluşumuz iç ve dış iletişime açık, katılımcı ve paylaşımcı bir yönetim anlayışı ile çalışmalarını yürütür, Tüm faaliyetlerimizde, bunların çevreye olabilecek etkileri konusunda tedbirli ve dikkatli davranılır.

Acil Durum Riskleri azaltılmaya çalışılır.

Çalışma arkadaşlarımız ile verdiğimiz hizmetler kendini geliştiren, yeniliğe açık, aidiyet duygusu ile tam bir ekip ruhu barındırır.

Tüm personelin eğitilmesi sağlanır.

Genel Müdür

Hizmetlerimiz
Yerinde Yemek Hizmetleri
Taşıma Yemek Hizmetleri
Kurumsal
Hakkımızda Kalite Politikamız
Personel Politikamız Hijyen Politikamız
Kalite Belgelerimiz İnsan Kaynakları
Web sitemiz yeni tasarımı ve yenilenen alt yapısıyla yayında
Web sitemiz hakkındaki görüş ve önerilerinizi bize iletebilirsiniz...
Devamı